duminică, 1 mai 2011

Say "Hello!"


Look in the mirror and try to trust yourself. Why? I certainly dunno. Just say "Hello!" to new you. Te poti schimba daca vrei, sau daca nu, poti macar incerca de curiozitate si dupa, daca nu iti place poti renunta oricand. De ce? Poate va intrebati, poate nu. E foarte bine sa faceti schimbari de look, de personalitate si de design in general. Uite-te in jurul tau cu mare atentie si vezi ce ai mai putea imbunatati!
Eu sunt o persoana foarte deschisa, uneori poate prea deschisa si de aceea incerc sa abordez o gama variata de subiecte pe care le putem discuta impreuna, eu cu cei interesati. Sau pur si simplu as vrea sa va atrag atentia asupra unori lucruri pe care eu le consider foarte importante, cel putin doar pentru mine. Sper sa nu va plictisesc, dar aceste cateva randuri pe care le scriu de fiecare data cand imi fac un pic de timp, le scriu cu o mare placere pentru ca stiu c imi umplu timpul cu cap, nu il irosesc si pentru ca stiu ca pot incerca macar sa fac lumea mai buna! Chiar daca de multe ori nu imi iese decat contrariul!
Sa stiti ca e foarte important macar sa incercati lucruri noi, char daca stiti ca nu vor avea niciun rezultat. Poate va veti putea surprinde placut, vazand ca acel lucru va iesit cu adevarat bine! De multe ori insa, rezultatele pot fi negative, asa ca fiti foarte precauti! Eu am trecut prin tot felul de situatii de genul celor mentionate mai sus asa ca sunt o experta ( sau cel putin ma consider una ) in a da sfaturi de genul.
Cam asta a fost tot!Zbye! :D :*.
P.S. Cred ca am adoptat genul de lucrari mai simple care se pot incadra usor in limita mea de timp, deci pot deveni postari zilnice! Sa vad ce iese! ;)). Still, tre' sa fie la subiect, dar nu-mi fac griji! :).





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu