luni, 30 mai 2011

Live it! :P

Ma rog si ma rog si ma rog intruna si sper si sper si sper intruna la ceva mai bun si totusi ... acel ceva mai bun nu mai vine ... degeaba astept ca ceva sa se intample pentru ca pur si simplu nu se va intampla ... ar trebui sa fie o minune, but still. .. SPER. 
Am constatat de-a lungul timpului ca trebuie sa iti manuiesti oarecum soarta pentru ca aceasta sa fie in favoarea ta. E frumos sa umbli cu smecherii ;) dar stiti vorba : "Daca te joci cu focul te arzi!" ... 
Ei si? :)). Ce daca? :P Nu putem scoate limba sortii si sa-i radem in nas? :D Ba da, desigur ca putem, dar daca ramanem atat de indiferenti si nepasatori nu va iesi nimic bine ... Stiu eu ...

Ultimele nopti pentru mine au fost foarte ciudate datorita "viselor" :D pe care le-am avut ... Nu voi scrie nimic despre ele pentru ca imi amintesc doar franturi din ele si ii multumesc lui Dumnezeu pentru asta! :D :)).
Tot ce pot spune este ca au fost niste cosmaruri oribile care se tot repetau in mod ciudat si foarte sinistru si nu stiu de ce ... de mai multe ori pe noapte ... si de fiecare data ma trezeam transpirata si agitata toata :|. Chiar nu mi s-a parut funny! Mai ales ca imi revin in minte anumite pasaje din ele care sunt mai mult decat creepy X_X. Nu mai vreau sa le vad never ever ... 
Mdaa ... cam asta a fost tot ... ma duc sa mai fac ceva probleme la mate ca miercuri dam un test pe care chiar nu vreau sa il ratez ... stiu ca sunt mai creepy decat cele mai sus amintite, dar ... asta e! :-bd!
Keep it cool! 
And live the moment! :D :).

2 comentarii:

  1. Ce visuri ai dragă?
    Eh, lasă că-mi zici tu frânturile alea pe mess. :P
    Super.
    Rareş,your ex-boyfriend. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea, sa sti ca imi place mult noul design al blogului tau. Pot spune ca te reprezinta:D:D. Stiu ca iti dau comentariul asta destul de tarziu, dar...e bine sa sti parerea mea totusi:)).
    Anna:)

    RăspundețiȘtergere