luni, 9 mai 2011

The last song...

In primul rand, ca o introducere stupida, as vrea sa va spun ca acesta a fost cel mai tampit sfarsit de saptamana din viata mea si am asteptat nerabdatoare sa vina si sa plece la fel cum a si venit. De ce? Un simplu motiv pe care eu il numesc TEZA la MATEMATICA. Dar nu vreau sa fac o tragedie din asta, pentru ca nu am infiintat blogul asta ca sa ma plang de lucrurile inutile din viata mea...doar de cele utile care merita sa fie auzite :D.
De ce nu am scris aceasta postare ieri, 8 mai 2011? ... Lipsa de devotament, chef si timp...Ieri am adoptat un nou stil pe care eu il numesc "Copy-Paste", postarea de ieri facand parte din acest tipar, datorita motivelor mentionate anterior. De retinut ca acest stil il voi mai folosi doar cand timpul chiar ma preseaza...
Acum, sa scriem despre lucruri cu adevarat importante! Cum ar fi?! ... "The last song", un film absolut senzational cu Miley Cyrus...Nu trebuie sa fiti fani ai acesteia ca sa va indragostiti de acest film sentimental imediat...Va avertizez ca, daca vreti sa il vizionati, o sa plangeti. Protagonista este absolut divina in rolul sau, iar actiunea este evident conturata cu romantism. Este un film pe care il recomand tuturor. Stiu ca prea putini veti vrea cu adevarat sa il vedeti dupa ce veti citi aceasta postare, dar asta e parerea mea si cred ca, putem face si noi parte dintr-o doctrina/tipar la fel ca si americanii, de exemplu. Adica putem impartasi gusturile, cu privinta la diferite materii, subiecte etc. Daca imi intelegi opinia, atunci asculta-ma si uite-te la acest film. Te vei imbogati sufleteste, iar zambetul si lacrimile ti se vor intersecta, iar dragostea va trasa o tangenta pe-a ta buza, astfel incat Cupidon te va ispiti si iti va deschide noi orizonturi. Acesta este modul meu de a spune : "IUBIRE"!
Iata aici, un mic rezumat al actiunii, pe care sper sa va irositi macar cinci minute din viata voastra ocupata si sa ii dati atentie : Dati un click pentru a urmari actiunea!
Iar aici aveti si trailer-ul : 

Eu personal am fost mai mult decat impresionata de acest film superb si l-as revedea oricand cu mare placere! 
Daca imi fac ceva timp, in seara acestei zile ploioase de 9 mai, voi mai scrie un post, dedicat altui film.  
De data aceasta, unul de GROAZA!;)
Sper ca nu v-am plictisit dar inima imi spune ce sa fac...Ea e vinovata! 
Va pup! :*.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu