vineri, 6 mai 2011

Hit me!

Nu-i asa ca daca te-as prinde pentru un minut si te-as pune intr-un borcan ai incepe sa il aburesti cu respiratia ta nesuferita, asa cum faci si cu mine? Da, ma aburesti in fiecare minut al vietii! Ma lovesti direct in suflet, iar ranjetul tau nesimtit nu ti se sterge niciodata de pe fata. Cu dintii mi-ai sfasia carnea intr-o secunda, dar nu poti. Poti doar sa ma faci sa sufar...poate credinta mea nu este prea puternica, dar de fiecare data ma ajuta sa ma apar de tine, de ceea ce e rau, de "divinitatea sublima" care cu o pocnitura de deget poate aduce raul pe Pamant intr-o secunda. De tine ma apar, de tine, cel feroce...nu vei patrunde niciodata in sufletul meu, pentru ca nu te las. AI INTERZIS! GOD vs. YOU! E o lupta stransa, dar Lucifere, iti promit ca nu vei castiga aceasta lupta! Pentru ca Dumnezeu ii ajuta si pe cei care nu prea mai au cale de intoarcere! Asa este! Eu m-am convins!
Luati aminte la aceste cateva cuvinte pe care le scriu fugitiv pentru ca sunt reale. Este ceva ce am constatat intr-o secunda de neatentie si am scris repede in speranta de a nu uita! Nu am meditat niciodata la acest lucru, dar cum ai deschis aceasta pagina web, Dumnezeu mi-a indrumat mana si am scris aceste cuvinte fRumoase. Nu am planuit asta. S-a intamplat Pur si simplu! SUNT EXTREM DE SOCATA!...

2 comentarii:

  1. Hmnnn... ma regasesc, da, oarecum. E un semnal de alarma faza asta pentru multi... nu stim cine, ce, cum, dar e ceva. Sigur are legatura cu ce se intampla in zielel de azi in lumea noastra. Sigur, pentru ca altfel nu iti venea, nu erai indrumata sa scrii asa ceva. E de gandit si, bine intekes ca eu nu pot intelege mai mult de atat, asa ca scuza-ma. Principaul e ca Dumnezeu cred ca... presupun ca, a vrut sa ne atraga atentia prin tine. Poate.
    Ciudat... dar mai mult pot zice, nu am un vocabular suficient de dezvoltat si o exprimare decenta ca sa indraznesc sa zic mai mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Raul nu vine din exterior, e numai in noi...De-asta e greu sa traiesti frumos, pentru ca e aproape imposibil sa lupti impotriva ta.

    RăspundețiȘtergere