vineri, 27 mai 2011

I'm gonna dance, dance, dance...

Oare? :)).
V-ati simtit vreodata frustati sau neapreciati? Aici puteti sa va plangeti, sa va spuneti problemele, caci pana la urma de aceea am deschis acest blog, pentru ca cei care sunt mai diferiti sa se simta la fel ca ceilalti...pana la urma toti suntem diferiti in felul nostru, avem propria noastra personalitate etc.etc.
No, I'm not gonna dance!
N-am de ce :)).
Chiar imi e dor de zilele ploioase in care simteam in fiecare clipa mirosul proaspat al ploii, picurii care se prelingeau pe fereastra ii simteam pe mana mea, pe parul meu...mdaa...zile si zile...zile de care mi-e tare dor...dar n-ai ce-i face...
Sunt atat de multe de zis, despre dorinte arzatoare si vise legate de vacanta, despre ultima perioada, dar nu mai vreau sa ma plang.
Va las pe voi :). Aici e doctorul Phill, care va asculta si va asteapta cu bratele deschise :):):).
No hai ca ies si io la o plimbare. ZBYE.

Un comentariu: