sâmbătă, 30 aprilie 2011

You say, you pray, you scream, you stay...You...

Yes, you! You, my darling! Tu, timpule! De ce treci asa de repede? De ce fugi de noi? Ce ti-am facut noi atat de rau incat sa ne pedepsesti asa?
Stiu ca ai si tu un suflet la fel ca orice alt lucru. Il ai pentru ca eu vreau sa il ai! Si da, ti-l pot lua oricand vreau eu! De ce tii neaparat sa ramai neinsufletit? Te iubesc cand ticai tot timpul in urechea mea si imi spui vorbe dulci si frumoase, insa te urasc in aceeasi masura cand imi amintesti ca ce a fost a fost, adica a trecut totul pentru mine, pentru tine, pentru el si pentru ea...oricat mi-as dori sa revad anumite momente din trecutul meu, nu pot...nu sunt clarvazatoare, dar stiu ce simt, stiu ce simti, stiu ce simte si el si ea...pentru asta nu am nevoie de niciun fel de concentrare mai speciala sau altceva...Nu! Am nevoie doar de liniste si pace in suflet, ca sa pot da aripi oricarui lucru! Daca eu vreau sa iti tai aripile, fii sigur ca ti le voi taia! Si da, te amenint! Eu, mama ta, cea care ti-am at culoare si surasul ala minunat, ei bine tot eu ti le voi si lua daca nu imi asculti porunca!
Nu, nu e fictiune! Este realitatea pe care toti oamenii o pot transforma in ceva foarte touching daca vor! Nu trebuie sa ai un suflet nepatat si inocent, ci doar trebuie sa iti folosesti picul de imaginatie pe care il ai si picu de timp liber pentru a te relaxa! Foloseste-le cu cap!
Timpul are drept mama si tata pe fiecare dintre cei care vor sa simta! Nu trebuie sa inveti asta, pentru ca ne nastem cu acest simt\instinct, tu trebuie sa crezi in el si atunci totul vine de la sine! Just feel!
Fii un parinte bun si educa-ti timpul cu cap! Nu-l irosi! Am vrut neaparat sa subliniezi acest mesaj pentru ca il consider foarte important pentru fiecare dintre noi, multi oameni pierzand efectiv notiunea TIMPULUI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu