vineri, 29 aprilie 2011

Si ma gandeam...

De ce cand suntem cei mai tristi si-nfrigurati si-avem nevoie cel mai mult de-mbratisarea fierbinte a iubirii aceasta pare ca fuge cel mai tare de noi?
Ascund in suflet ganduri pe care n-ai sa le-ntelegi niciodata, port in priviri dorinte pe care nici nu le poti visa si oricat de tare mai poti sa ma intristezi uneori, totusi in fiecare zi numai tie iti soptesc TE IUBESC!
Si ma gandeam asa ce ar fi lumea asta fara iubire...
Si nu am putut raspunde...va las pe voi sa va dati cu parerea...mie imi e prea greu sa raspund acestei intrebari...o voi considera o intrebare retorica, insa niciodata nu voi sti cu adevarat raspunsul...




Un comentariu:

  1. Imi place noul aspect al blogului...
    Si consider ca fara iubire... probabil ca nu se poate discuta de asa ceva. Iubirea face parte din conceptia noastra. Cu iubire am fost ziditi de la Dumnezeu. E un dar.
    Fara ea... e ca si cum n-am avea o mana sau un picior, dar e de un milion mai rau. Asta vorbind la absurd.
    Pentru ca nimic fara iubire nu exista. Fie ca ea este intr-un mod sau altul.

    RăspundețiȘtergere