duminică, 24 aprilie 2011

Zece ( Dedicatie pentru Fostul...)

Da! Zece! Zece dorinte pe care as vrea sa mi le pun, dar as vrea sa aiba si un rezultat...Zece zile pe care as vrea sa mi le petrec alaturi de Tine, oricine ai fi tu...Zece visuri care ar trebui sa ma bantuie mereu cand sunt plictisita sau melancolica...Zece lei pe care as vrea sa ii dramuiesc cat mai bine, ca si cand ar fi o simpla provocare din partea vietii...Zece litere care au liber sa imi invadeze mintea atunci cand am anumite memorii despre timp, despre viata, despre mine si despre Tine, oricine ai fi tu...Zece vieti pe care as vrea sa mi le petrec pe toate alaturi de Tine, oricine ai fi tu...Zece ganduri care trec absurde si imi invaluiesc mintea, incetosand-o si mai tare...Zece melodii care ar trebui sa imi invadeze sufletul de fiecare data cand nu pot porunci..."Zece" de Florin Chilian este una dintre melodiile despre care vorbeam adineaori...Zece lucruri despre Tine, pentru Tine, care Te definesc, pe care eu Ti le dedic Tie, oricine ai fi tu. Ei bine, iata-le! Sa vedem daca poti ghici cine este acel "oricine" despre care vorbesc cu atata drag! Astept comm-uri! :) :*.

Un comentariu:

  1. Ma intreb cat va mai dura pana cand te vei satura odata de Fostul:))
    Live your fucking life and get over with that breakup!!!!!!!!!!!!!!:D

    RăspundețiȘtergere