vineri, 25 noiembrie 2011

Make me your radio. Moves like Jagger.

Firstly, am constatat ca nu stiu data infintarii propriului meu blog, nu stiu deci nici cand ar trebui sa il sarbatoresc si cu toate astea imi este mult prea lene sa aflu.

Secondly, toamna e tarzie si imi sfasie inima, o rupe si o distruge si imi place. Big griiiin ... I'm moving like Jagger, I feel this beat ... I can not stop it ...
Rontai bucatele de peisaj de pe fereastra camerei mele in timp ce scrie aceste randuri pline de toamna.
Asaa ... lasand asta la o parte, vreau sa va spun ca eu si Ally am constatat astazi ca Acsi are un mic gainel in cap ... Da! Ati auzit bine! Un gainel! Un gainel cu de toate: incestuos, cu gene, cu patru roti, cu doctorat in Acsi, ucrainian ( poate caucazian ), semizeu nevertebrat, rectangular si prismatic, ectoplasmatic, tandalos si ,ei bine, nu conteaza ... :D :))).
Spunand si acestea, as vrea SA ASCULTATI aceste doua melodii care efectiv ma fac sa ma ... misc. Chiar daca poate nu va plac accentele de rap sau temele invechite pentru un videoclip, ati putea totusi sa dati play la:







 ... in special prima melodie ma face sa topai si deci e minunata ... :)
 ... What else can I say? I'm a bad girl dancing on the floor.
                                  ~ . ~

2 comentarii:

  1. >:D< Asaaa. Ai scris. T|ibs|A.! <3

    Postarea ta mi-a amintit de faptul ca in ultimele zile anumite persoane ma calca pe nervi pe mai mult ca oricand si ca se comporta ca si cum au doua fete, pe de-oparte complotand impotriva mea. Idk if you know who I'm talking about. He's been mentioned in your post. Let that be our secret, or whoever reads this, shut the heck up k?

    Teza la romana, deci. O sa fie ok cred, nu ma stresez decat Duminica. Have a niiiice weekend dear.

    With love, kisses and hugs and whatever is left,
    Rares.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce draguuut:X:X:X Voi doi sunteti asa draguti:X
    Hugs and kisses for you!!!>:D<

    RăspundețiȘtergere