marți, 14 iunie 2011

Simplicity ...

Adevarata frumusete izvoraste din sublim si simplitate.


Si iata cum am ajuns eu la urmatoarea concluzie: Nu ar fi mai bine si mai relaxant si si mai potrivit pentru atmosfera din perioada asta, sa gasesc eu niste citate frumoase despre suflet pe care sa vi le arat si voua? ... Si nu numai ... ;)) ... Trecand peste drepturile de autor ale celorlalti, iata ca am gasit pe blog-ul altcuiva o lista mare care, in mod emotionant si ciudat, ma lasa pe mine sa ma identific cu o alta persoana. Cu alte cuvinte, acele randuri nu sunt compuse de mine, sunt gasite de mine ( cu greu ), dar ma reprezinta foarte bine ;). So ... enjoy simplicity ... SIMPLICITY iti zic :)).


Astazi m-am gandit cat de mult imi complic viata inutil cu tot felul de probleme care nu isi au rostul.
Asa ca mi-am zis ( si nu stiu de ce nu am facut asta mai devreme! ) ca e timpul sa imi simplific viata cat pot de mult .

Si am inceput sa scriu (fiindca asta fac eu cand gandesc :)) :

-sa devin prioritatea numarul unu pentru mine ; echilibrul meu interior e cel mai important iar deciziile sa le iau in functie de ce simt ca ma ajuta cu adevarat , nu ce trebuie , INTOTDEAUNA , fara exceptii
-sa imi dau voie sa gresesc , sa fiu lenta , sa fac lucrurile in ritmul meu , sa ignor nevoile altora cand nu coincid cu posibilitatile mele si mai ales sa imi dau voie sa ma iubesc chiar si atunci cand altii ar considera ca nu procedez bine
-sa triez tot , dar tot ce nu mai imi trebuie , fizic si emotional , de la haine si ustensile de bucatarie si pana la ganduri si oameni care nu mai sunt compatibili cu mine , luand ca masura sentimentele mele
-sa actionez intodeauna in acord cu inima mea , indiferent daca am apucat sa promit altceva ; nu e rusinos sa iti schimbi parerea ci sa actionezi contra sufletului tau
-sa decid cu inima, nu cu mintea
-sa fiu cat mai clara in raporturile mele cu altii
-sa finalizez toate lucrurile/situatiile neterminate
-sa ma intreb ce simt in fiecare situatie si sa exprim cat pot de frumos opinia mea interioara , indiferent daca asta va insemna sa fiu respinsa ; cu cat respingerea ar fi mai mare , cu atat sa vorbesc mai sincer ; oamenii cu suflet sanatos merita pastrati in jurul meu, restul nu
-sa curat imediat ce am creat murdarie la propriu si la figurat ( valabil inclusiv pentru emotii )

-sa am focus doar pe pace , iubire, bucurie , creativitate , frumusete , Dumnezeu si orice imi calmeaza sufletul ; sa privesc rautatea , durerea si problemele stiind ca ele au alt inteles decat cel pe care il poate da mintea mea acum ; de regula oamenii rai sunt cei mai raniti , iar respingerea inseamna lipsa de intelegere
-sa am rabdare infinita cu mine ; sa ma accept in faza in care sunt , pentru ca am invatat ca intotdeauna finalul e altul decat cel pe care il urmaresc eu
-sa fac doar pasi mici catre telurile mele pentru ca sa pot asimila si reflecta asupra a ceea ce mi se intampla si pentru ca asta e ritmul meu interior
-sa aleg in jurul meu oameni placuti , care ma echilibreaza si ma accepta chiar daca nu ma inteleg ; sa evit oamenii /situatiile care imi creeaza disconfort (chiar daca eu nu inteleg de ce simt asta)
-sa ii las si pe altii sa procedeze la fel in relatia cu mine
-sa am limite clare in relatiile cu ceilalti si sa le respect si eu limitele lor
-sa fiu cat pot de onesta cu mine si cu altii
-sa nu astept nimic , nici de la mine , nici de la altii ; pretentiile sunt hrana criticismului si nu aduc iubire sau pace
-sa le dau voie altora sa ma respinga , pentru ca nu suntem toti la fel ; respingerea , abandonul , sunt foarte sanatoase , fiindca inseamna triere ; sa le respect dreptul altora de a ma tria din viata lor
-sa nu imi mai dau voie sa ma resping , pentru ca sunt unica si nu va mai fi niciodata o alta Daniela , cu asemenea viata , corp , minte si suflet , creata din iubire , de Dumnezeu
-sa ma despart de tot ce e toxic pentru mine , fara regrete , fara jena , de la oameni pana la lucruri si situatii incompatibile cu mine si cand fac asta sa ma bazez pe ceea ce simt nu pe ceea ce inteleg
-sa ma verific zilnic ca sa vad daca fac ceea ce spun si sa ma iert daca inca nu pot face toate astea si sa ma astept pana cand voi putea
-sa nu ma grabesc , sa nu fortez , sa nu controlez

Si multe altele ... 

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca ti-ai propus atatea lucruri si esti dornica sa reusesti sa le faci pe toate...Sunt sigura ca vei reusi. Imi place postarea ta, e foarte interesanta si originala.Te puup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun venit, Andreea!>:D<

    RăspundețiȘtergere