duminică, 5 iunie 2011

7:29

E 7:29 dimineata ... Lumea se agita in casa asta, fara gluma!
Stau si ma holbez la peretele gol care parca astepta sa fie decorat ... Dar cu ce? Cu emotiile pe care eu i le atribui. Daca il ating, in urma mea va ramane o urma infinita a spiritului meu si a starii de spirit pe care eu o am acum, la 7:31 dimineata.
Dar oare de ce as face eu asta? De nebuna? ... Poate ...
Ei bine iata adevaratul motiv ... :
I'm booored! In ultima vreme m-am stresat mai mult decat am trait cu adevarat si stiu ca nu am trait cu adevarat pentru ca am simtit-o mai mult ca niciodata ... Ati auzit vreodata de "hand pain"? Poate da, dar nu vi s-a intamplat CU ADEVARAT voua sau cunoscutilor ... Stiti? Macar sunt mai apreciata mai mult ca oricand de parintii mei, care recunosc ca am muncit dn greu semestrul acesta si, de fapt, weekend-ul acesta, chinuindu-ma sa transcriu TOT CAIETUL DE CHIMIE! Da, da ati auzit bine! TOT! :| .
M-am saturat de prostiile pe care le scot pe gura, sau mai degraba din maini ... Am inceput sa nu mai am nicio idee despre ce as putea sa scriu aici ... Am mentionat intr-o postare mai veche ca voi adopta genul de postare let's say ... concisa. Dar nu-i deloc funny ... Chiar deloc ...
De la mai sus amintitul "I'm booored!" am trecut la o totala lipsa de imaginatie ... Plus ca nici chef nu mai am sa fac ceva ce odata imi placea si ma incanta ...
Probabil ca ati observat ca ultimele mele postari au fost cam esuate, prea sincere si seci, fara substanta sau inima, fara sa se observe prea mult ca EU le-am scris ... Mdamm, esuate ...
Sa va arat io acuma voua o ecuatie chimica ( nu ii spun "matematica" pt. ca ura fata de chimie ma determina sa scriu si sa recunosc urmatoare afirmatie si + ca "chimica" -- scuzati eventuala cacofonie -- suna mai exploziv ... macar asta sa fie "termenul surpriza" al postarii de zi !! Yuupyy! :|:|:|: ) :


lipsa de imaginatie + lipsa de chef => o si mai mare lipsa a lipsurilor ( un fel de "umbra umbrii" dar si mai sec si mai "nevazut"/"ascuns") .
In concluzie as vrea sa va spun, dragii mei cititori plictisiti, NICI MACAR EU NU INTELEG LEGATURA FRAZELOR ACESTORA CU STAREA MEA DE SPIRIT DE ACUM, NU CEA NORMALA ( PESIMISTA ) SI CU ATAT MAI PUTIN, LEGATURA ACESTORA CU UNELE AFIRMATII CARE AU O NOIMA DOAR PENTRU MINE SI ATAT ...
Zbye!

2 comentarii:

  1. Sa stii ca si eu am transcris tot caietu de chimie si stiu cum e. te inteleg. :))
    Nice nice :-bd. ^^
    :))omg

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea!!!!!!!! Iti multumesc din toata inimioara mea inocenta ca ai scris asa frumos despre Michael. Ohhhh!! Sunt asa de fericita! Multumesc>:D<>:D<>:D<>:D< Te iubesc!=))=))

    RăspundețiȘtergere