vineri, 2 martie 2012

Prima ploaie de primavara ...






Off, Rares, imi pare rau, nespus de rau ca ai ratat prima ploaie de primavara. E drept ca a fost scurta, poate insesizabila pentru unii, dar a fost ... a fost şâroasă.

Ma simt ca intr-un vis in care plutesc alaturi de Mama Natura. De fapt, sunt parte din ea. Si totusi parca s-ar da o lupta in mine din care vrea sa iasa doar Primavara ...
Soarele insa pe-afara nu se arata, ceea ce nu e chiar atat de rau ... dar mi-ar placea sa ii simt razele incalzind picuri de ploaie ... cat de Frumos!
                                                                    Vreau si eu acolo!

Nu am prea multe cuvinte de scris pe aici, poate doar sa impartasesc sentimente minunate cu voi. Da, asta e perfect! <3<3

Iar acum o melodie patrunzatoare:

2 comentarii:

  1. Hey Andre. Mersi c-ai scris pe blog, chiar doream să îți sugerez asta...
    Postarea mă încântă într-un mod foarte plăcut, numai când mă gândesc la ce susține. Într-adevăr îmi pare rău foarte că n-am putut să prind și eu această frumoasă ploaie, dar sunt sigur că vor mai fi altele chiar foarte curând, mai ales că acum a venit cică și primăvara...
    Sper să scrii mai des de acum, sper tare asta.
    Îți doresc un weekend plăcut! Te pup

    P.S.: Sper să ne putem verifica duminică într-o vreme la română. Te sun eu pe la șase sau șapte. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. PLOAIE!!:X Te iubesc, Andreea!:)) >:D<

    RăspundețiȘtergere