vineri, 13 ianuarie 2012

Vaai, ce dor!

Vaai, ce dor imi era de net si de putina socializare :)). Amortisem in starea de matematicoza acuta :)).
Vaai, ce dor imi e .... de scoala ?? Neeaahh :P.
Dar cu siguranta imi e dor sa adorm cu caietu' de geografie pe piept ... cand vad fraza asta scrisa, imi cam piere din siguranta :).
Ascult o melodie superba luata de pe blogul lui Rares si probabil, descoperita de Anna --> "Englishman in NY" ... nu imi vine sa cred ca o canta STING ... Vaai! E superba <3<3<3.
I can't believe! Nu am chef sa scriu nimic melancolic! :O Oare de ce melodia asta ma duce cu gandul la Carturesti? :))
Ce stare placuta si ametitoare. <3 it.

Iar acum ... pam ... pam ... pam ... niste creatii proprii :)):




Un comentariu:

  1. Ce cool sunt pozele! Si multumesc ca ai mentionat de melodia "Englishman in New York". Iti place Sting? Mai e o melodie faina, se numeste "Desert Rose"<3 <3
    P.S: Sa nu mai spui chestii pe care o sa le regreti mai tarziu!=)) Ex: Geografie:-s :-s

    RăspundețiȘtergere