luni, 21 februarie 2011

Ya, Drama! You know that I love it! :P

Ohhh, Good! Nici nu stiu de unde sa incep :)). Insa, cu toate ca s-au intamplat multe, mentin o atitudine pozitiva, cred, sau macar incerc...Oricum, domnul Gelosica a gasit doar un motiv bun ca sa rupa aceasta "relatie", astfel incat sa nu para el vinovat cu nimic, evident, doar nu e fraier!  Stie cum sa manuiasca lucrurile ca sa nu pice el de oaie, pai da! E exact cum mi-a spus mama : cand un barbat calca stramb, societatea il sustine sau pur si simplu nu-i zice nimic, insa cand o femeie face asta, ei bine, e cu totul altceva, toata comunitatea ii sare in cap, sau, ma rog, toti cunoscutii...Pana acum nu am crezut-o, insa iata ca o patesc pe pielea mea, iar gandirea mi se schimba radical. Ohohoh,  si asta nu-i tot! Pe deasupra, repeta intruna "I don't f-ing care!!!", "I don't care!!!", "Chiar nu-mi pasa!!!"...mdam, in gandul meu :"Daca chiar nu-ti pasa, atunci nu te desparteai de mine!". Hai sa le spunem lucrurilor pe nume: Rares, tu mi-ai gresit de atatea ori, ba chiar mi-ai zis si in fata ca nu-ti pasa ce crede lumea referitor la tine si mara (nu ti-a pasat nici ca eu sufar din cauza asta, desi eram prietena ta...), m-ai lasat balta de atatea ori pentru ea sau pentru orice alt maruntis, iar EU nu ti-am zis nimic, am tacut ca o proasta. Cand am incercat sa ma apar, sa-mi apar punctul de vedere, tu nici macar nu te oboseai sa ma asculti, ba mai mult, imi aratai atat de evident ca nu iti pasa de ceea ce zic eu...evident, troleibuzele au cantarit muult mai mult in relatia noastra. Te-am implorat sa faci un singur lucru, si care, de asemenea, a fost singuru' lucru pe care te-am rugat sa-l faci chiar daca mai eram impreuna sau nu si anume: SA FII ONEST CU MINE!!! Ai fost cu mine de 2 ori ca sa nu imi ranesti sentimentele, cand eu ti-am zis ca nu-i nicio problema daca nu simti acelasi lucru. Prima oara, am inteles, chiar nu vroiai sa ma faci sa sufar, insa a doua oara ai fost chiar asa de slab de inger ca sa mai gresesti inca o data?? ... Se pare ca da... Deja incepusem sa ne intelegem din nou bine si mie aproape ca imi trecuse, iar apoi a venit ziua aia nenoroocita pe care o sa o urasc absolut toata viata mea, ziua de dinainte de vacanta de iarna, cand instinctul tau masculin a decis ca e mai bine sa ai pe langa tine o fraiera care te iubeste...Probabil te simteai prea mandru de reusita ta, de faptul ca te iubeste si pe tine cineva...Esti foarte orgolios! Eu cred ca pur si simplu simteai nevoia sa stii ca inca te iubeste acel cineva si daca ai fi renuntat la asta probbil te-ai fi considerat tu, pe tine insuti, un incapabil! Asa ca mai bine ai lasat-o pe fosta ta "minunata A." sa iti scrie si 2 cantece de care oricum, mai tarziu te-a durut direct in fund de ele...si m-ai lasat sa tanjesc dupa tine =P~. Ei bine io am fost proasta! Si acum iti dovedesc ca te-ai despartit degeaba de mine, pt. ca io nu-l plac pe Bogdan decat ca prieten SI NIMIC MAI MULT!...oricum, cred ca ti-am facut mult rau spunandu-ti ca te iubesc asa ca...mai bine taceam si inghiteam ca o proasta...oricum tot proasta am ajuns...Iar acum eu sunt cea care isi face pacate tot timpul, dar tu pe tine nu te vezi! AI INCEPUT SA AI UN LIMBAJ DE TOATA JENA, AI UN LIMBAJ OBSCEN SI AI DEVENIT UN PERVERS INCURABIL...SI DUPA TE MAI SI BAZEZI PE FAPTUL CA SCAPI DE TOATE PACATELE ASTEA CAND TE DUCI SA TE SPOVEDESTI! SI E PACAT PT. CA SIGUR LE VEI MAI REPETA! DAR NOOOO, TOT IO IS PACATOASA! Oricum, vreau sa stii un singur lucru...sau mai multe...: imi pare rau ca a iesit asa din cauza mea, sa stii ca nu am cum sa te uit, dat fiind faptul ca traim in aceeasi clasa :)) si ... din pacate, eu inca te mai iubesc...nu stiu de ce si stiu ca nu ma crezi, dar te asigur ca asa e...

8 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. "SI AI DEVENIT UN PERVERS INCURABIL" da,da..mersi mult andreea...te credeam altfel.. nu o sa uit ceai zis :P

    RăspundețiȘtergere
  5. You'd be the corpse and i would be the killer
    I'd be the devil and you would be the sinner
    You'd be the drugs and i would be the dealer
    Everything you say is like music to my ears

    Don't mind us we're just spilling our guts
    If this is love i don't wanna be loved
    You pollute the room with a filthy tongue
    Watch me choke and so I can throw it up:D

    Dude...if this is LOVE I really don't wanna be loved:))
    Frate...ati transformat blogul asta intr-un (alt) loc in care sa va certati?Interesant...
    Nu inteleg de ce nu puteti ramane pur si simplu prieteni. NU inteleg de ce trebuie sa dramatizati TOTUUUUL la nesfarsit cand stiti ca oricum nu se va ajunge la nici un compromis. Nu cred ca e cazul sa vorbim despre pacate...sa fim realisti...cu totii gresim...si nu va suparati, dar amamndoi sunteti perversi:))
    Ideea e ca va stresati prea mult!Aveti doar 13,(resprectiv)14 ani!Viata e scurta.De ce va consumati pentru toate stupizeniile de clasa a 7a?Daca o tineti tot asa ce se va alege?Peste 20 de ani va veti gandi la faptul ca ati irosit cea mai frumoasa parte a copilariei(ma rog,adolescentei:))cu certuri, cand puteati fii pur si simplu prieteni, sa va intelegeti bine.Si ce nu pot sa priep la voi este de ce mama naibii nu va spuneti in fata chestiile astea si va certati pe blog/pe mess/prin mesaje?Spuneti-va frate in fata toate chestiile astea. Mi se pare stupid sa te certi cu cnv pe mess/pe un blog.Andreea, n-ai decat sa-mi stergi comentariile la nesfarsit...fiindca oricum voi posta altele:P :))
    P.S.Cred cu tarie in TOT ce am zis...mai ales la faptul ca sunteti perversi:))...Dar daca ar fii sa va compar...Rares e mai pervers, dar tu, Andreea, esti muuuult mai sadica:D
    Oricum, nu inteleg de ce va certati atata.Life your fucking life like no tomorrow and get over it!=))
    Stiu ca nu v-am ajutat cu nimic:D
    Adios;)

    RăspundețiȘtergere
  6. :-w Mada, retrageti cuvintele adresate mie ACUM. :P

    RăspundețiȘtergere